ניהול משאבי אנוש: התמודדות עם אתגרים משפטיים ומעשיים image
בעידן שבו המעברים בשוק העבודה מהירים והדרישות משתנות, ידע והבנה בתחום יחסי עובד-מעביד חיוניים יותר מתמיד. המרכז הבינלאומי לכנסים שמח להזמינכם להשתתף ולקחת חלק בסדנת מנהלים ייחודית לטיפול וניהול חוקי עבודה בפרקטיקה. הסדנה תעניק לכם מפתחות זהב לניהול מיטבי של משאבי אנוש משלב גיוס העובד ועד לפרידה.

סדנה זו מהווה למעשה מדריך מעסיקים ומנהלי משאבי אנוש, לניהול נכון של חוזה עבודה, דיני עבודה ויחסי עבודה, הכולל יום מלא של הרצאות, סדנאות ופאנלים מפי מומחים בנושאים הכרחיים ועדכניים  לכל מנהל משאבי אנוש ומעסיק.


הכנס ייערך ביום ב' 27/05/24
במרכז הכנסים קראון פלאזה תל אביב

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו! 

הכנס יעסוק בסוגיות מרכזיות בדיני עבודה, בדגש על:
  • חתימה על חוזה העסקה: נלמד על הסעיפים החשובים בחוזה העסקה ועל מה לשים לב בעת חתימתו, תוך התייחסות לפסיקה ולתקדימים האחרונים בנושא.

  • היערכות לחוק שכר שווה: נסקור את עיקרי הדרישות בחוק, נתכונן לפרסום דוחות שכר שווה, ונדון באתגרים הצפויים ליישום החוק על בסיס הניסיון שהצטבר עד כה.

  • שלבים קריטיים בהליכי שימוע ופיטורים: נלמד על החשיבות של תהליך שימוע תקין ונתמקד בצעדים הנדרשים לביצוע פיטורים על פי חוק, תוך הימנעות מתביעות מיותרות. נדון בדוגמאות מהפרקטיקה ובטיפים מנצחים לניהול הליכים אלו.

  • כלים מעשיים לניהול שיחות קשות וטעונות: נרכוש כלים ומיומנויות לקיום שיחות רגישות עם עובדים באופן אפקטיבי, תוך התמודדות עם מצבים מאתגרים שצצו בעת האחרונה בעקבות המלחמה והשינויים בשוק העבודה.

  • דגשים משפטיים בעבודה מרחוק: נעסוק בהיבטים המשפטיים הייחודיים של עבודה מרחוק, כולל שעות עבודה, הוצאות, בטיחות וגהות, וסוגיות של פרטיות וחשיפת מידע.

  • עדכונים חמים מהפסיקה: סקירה של פסקי דין מהותיים בתחום דיני העבודה מהשנה האחרונה והשפעתם על זכויות וחובות המעסיק.
בואו להתעדכן, להתמקצע ולקבל כלים פרקטיים מנצחים לניהול משאבי האנוש בארגון שלכם. אנו מצפים לראותכם!

מטרת הכנס היא לחזק את הידע והמיומנויות של מנהלי משאבי אנוש ומעסיקים, תוך הצגת כלים מעשיים ליישום מיידי בארגונים השונים. מוזמנים להצטרף אלינו ליום של למידה והעשרה, שיעזרו לכם להיות מוכנים ומצוידים לאתגרים העתידיים בתחום יחסי עובד-מעביד וניהול משאבי אנוש.


תכני הכנס כוללים קשת רחבה של כלים, הסברים ותשובות לניהול תהליך פיטורים חוקי ונכון לרבות שימוש בכלים דיגיטליים ועבודה מרחוק.


למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.


קהל יעד
הכנס מיועד למעסיקים, למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי כספים, חשבים, יועצים משפטיים, מנהלים ארגוניים, מנהלי גיוס, מנהלי הדרכה, מנהלי רווחה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן